La Ruta


Mostra Aventura Turca en un mapa més gran

dissabte, 2 d’agost del 2008

Kiralik oda

Sembla ser que a la zona de l'est, àrea a la que destinarem gran part del nostre temps a Turquia, l'allotjament de "luju" no és el més habitual. Per tant, seguint en la nostra linea d'albergs (que no pas youth hostels, per petició expresa del meu Cirano personal) hem trobat una nova alternativa per localitzar els que seràn els nostres aposentos durant unes setmanes.

Els pobles més rurals no utilitzen complicades estratègies de marketing per donar-se conèrixer; els funciona millor la tàctica del boca a boca o simplement confien en que el turista, que no té ni idea de turc, arribi a entendre el cartell que tenen penjat a la finestra de casa seva dient:
Kiralik oda - Se alquila habitación -.

Hosçakal - Adiós. El que se va -

1 comentari:

Anònim ha dit...

Merhaba, Günaydin !!!
Benim adim Cirano.
Türkçe ögrenmeye çalisiyorum.
Consells :

- El apretares las manos no es el saludo más común entre amigos. La gente se saluda dándose besos en las ambas mejillas. El hombre saluda a una mujer también de la misma manera. Si son dos personas religiosas, sobre todo si son un hombre y una mujer, no se aprietan las manos ni se dan un beso.


- En Turquía es muy común ver a los hombres caminar por la calle cogidos de manos o de brazos (los turcos sí que se tocan mucho más que los Europeos). Esto no significa que son homosexuales, sino que son buenos amigos.

- Los turcos tienden a mirar más fijamente una cosa o a una persona. A los extranjeros, no acostumbrados a eso, no les debe molestar tal comportamiento.

- Es absolutamente ofensivo y grosero indicar los objetos o a las persona con el índice, como también mostrar la planta del pie o la suela del zapato

Tanistigimiza memnun oldum
Hosça kalin !!!!

Turkey

Turkey
Europa? Asia?