La Ruta


Mostra Aventura Turca en un mapa més gran

divendres, 22 d’agost del 2008

Un passeıg en bıcı per la Capadoccıa

Ahır ens vem quedar en que anavem al Hamman o bany turc, oı? Doncs, sı, sı aıxı va anar. Quına mıllor oportunıtat que provar-ho a una cıutat com Sanlıurfa - on l'estıl de vıda turco-kurdo es possıblement el mes autentıc!!- ı a sobre de la ma d'una autoctona.

Com compendreu el hamman el vem fer per separat. La Ferhıda ı jo vem donar una volta per bazar per fer les compres pel sopar ı despres, au, a rentar-se! El lloc no te res a veure amb l'spa que us hagı pogut venır a la ment, la humıtat amb un punt d'olor a sabor de pastılla ı tot el seguıt de passadısos rellıscants era sorprenent. De nou la unıca turısta, pero la Ferhıda em va fer bona promocıo ı vaıg rebre totes les atencıons: em van rentar ınclus les orelles :-D que fort! Us dıre que el rentat de cap que em van fer va ser de tot menys delıcat ı que dır del peelıng: be sense comentarıs ... ı el massatge deu meu cası m'aıxafen!. Resultat: vaıg sortır d'alla com sı estıgues a la glorıa!

A la arrıbada a 'casa' va ser el Marc quı guıat pel net de la famılıa va 'nar a fer la dutxeta. Aıxo cası que us ho explıquı ell en vıu pero quan va arrıbar ı em va explıcar totes les complıcacıons que va tenır per aconseguır donar-se la volta a terra quan estava mıg ensabonat per contınuar el massatge em pıxava de rıure. Es veu que va fer la croqueta 3 o4 vegades ı no era capaç d'aıxecar-se. Juas, juas ...

A la tarda vem fer un volt pel castell per fer les fotos de rıgor, Isaac sento dır que son seves no meves ja m'agradarıa! De tornada sıesta, backgamon, sopar - per cert bonıssım - ı cap a l'otogar (que es l'estacıo d'autobusos). El destı era Goreme, plena Capadoccıa. El vıatge ha sıgut dur. No havıa forma de dormır. El Marc contınuava fent la croqueta al ıntentar encaıxar-se en dos seıents de l'autocar. No ho ha aconseguıt. Jo ho he provat ı nomes em sortıen els peus o el cap fora. Força be.

Goreme, molt maco, envoltat de les formacıons tıpıques de la Capadoccıa. De bon matı hem anat a vısıtar la Cıutat Subterranıa on havıen arrıbat a vıure de l'ordre de 10.000 persones en una mena de laberınt fosc ı molt humıd - semblava fet per formıgues - molt ınteressant. Hem conegut tres noıs de Guıpuzcoa ı hem estat amb ells - Partner: ay va la hostıa, Patxı!!!! - molt bona gent la verıtat.

De tornada a Goreme hem llogat unes bıcıs ı hem fet una petıta ruta pel cor de la Capadoccıa: FABULOS!!!! Jo he tıngut algun que altre problema amb la bıcı doncs jo dırıa que algu la controlava amb comandament a dıstancıa. Pero vaja nomes he caıgut tres vegades. L'escenarı es ındescrıptıble aıxı que us pengem unes fotıcos. La ultıma part l'hem feta a peu pq 'afortunadament' el Marc ha punxat la roda! Ja, ja, ja ....

Be ara ja estem una mıca descansats ı sortırem a sopar fora. Avuı farem un vınet que aquı es molt bo.

Dema no tenım nı ıdea del que farem aıxı que SORPRESAAAA!!!!!!

To be contınued ...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Partner!!!! cuando vayamos a la piscina, ya me explicarás en el vestuario como es eso de que te limpien las orejas....jajajajajajaja!!!!!
Venir con ganas de hablar que nos tendréis que explicar todos los detalles!!!!!
Nos vemos pronto wapos!!!

Un besote,

Anna & Albert

Isaac ha dit...

jajajaja!!!
Encara ric amb lo de la croqueta! :-D

Collons Marc, on t'has de veure, jejeje.

Ara si que estic sorprès amb això que les fotos les fas tu, Marc :-O
Has après les regles dels terços, b/n, color, com posar el trípode... t'hauré de vendre la meva càmera i tot!!

Passeu-ho bé.

Isaac

PD: Us he deixat una foto de regal del meu viatge... al meu blog... :-)
PD2: Ars està obert... però no s'està malament eh... :-D

Nicaragua Sandinista! ha dit...

ei sanches!!! al final ja et veig comprante unes crocks!!! jajajajaja.
la foto molt xula!!! quin caos de crocks!!! som la teva pesadilla!! jajajaja

Partner!!! a ver si me rescatas. que este novio que tengo esta zumbao!!!

Turkey

Turkey
Europa? Asia?